A Szerzi blog és hírek cookie-kat használ, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújtsuk az oldalon. További részletek az Adatvédelmi Irányelvekben.
Elfogadás
Szerzi hírek és blog
  • Írások
  • Jogi egypercesek
  • Szerzi jogi platform
    • Dokumentumok
    • Jogi tanácsadás
    • Áraink
    • Regisztráció
  • Segítség
    • Kapcsolatfelvétel
    • Fizetési tájékoztató
    • Adatvédelmi Irányelvek
    • Általános Szerződési Feltételek
Olvasás: Azonnali kapcsolat: Bemutatkozik a Szerzi hívás funkció
Megosztás
Online jogi tanácsadás
Szerzi hírek és blogSzerzi hírek és blog
Betűméret módosításaAa
  • Írások
  • Jogi egypercesek
  • Szerzi jogi platform
  • Segítség
Keresés
  • Írások
  • Jogi egypercesek
  • Szerzi jogi platform
    • Dokumentumok
    • Jogi tanácsadás
    • Áraink
    • Regisztráció
  • Segítség
    • Kapcsolatfelvétel
    • Fizetési tájékoztató
    • Adatvédelmi Irányelvek
    • Általános Szerződési Feltételek
Kövessen minket
Szerzői jog @ 2023 Szerzi UG (haftungsbeschränkt)
Szerzi hírek és blog > Szerzi App > Azonnali kapcsolat: Bemutatkozik a Szerzi hívás funkció
Szerzi App

Azonnali kapcsolat: Bemutatkozik a Szerzi hívás funkció

Sipos Tamás
írta: Sipos Tamás
Megjelenítve 2024-10-19
6 perc olvasási idő
Megosztás

Előfordulhatnak bizonyos helyzetek, amikor az írásban történő kommunikáció nem elegendő. Az írásos kommunikáció nem ad választ minden kérdésre, vagy éppen nem elég gyors a problémák megoldásához. Egy telefonbeszélgetés azonban lehetőséget ad arra, hogy az ügyfél azonnal megkapja a szükséges információkat, tisztázhassa a részleteket, és közvetlenül kérdezzen az ügyvédjétől. A Szerzi hívás funkciója lehetőséget nyújt Önnek minderre. A telefonos egyeztetés gyors, hatékony, és lehetővé teszi, hogy az ügyfél biztos legyen abban, minden lényeges szempont figyelembe van véve.

Tartalom
Írásban vagy hívásban?Hogy kezdjünk neki?Jogosultságok engedélyezéseVideóhívás helyben?Videóhívás új ablakban?Honnan tudhatja ha hívják?Gyakran ismételt kérdések

Írásban vagy hívásban?

A Szerzi chat felülete nem csak írásban történő kapcsolatfelvételt, kommunikációt tesz lehetővé, hanem szükség szerint hívásalapút is. 

Hogy kezdjünk neki?

Lépjen be az egyik beszélgetésbe a „Beszélgetések” menüpontban. Rögtön látni is fogja a „Videóhívás” gombot. Kattintson rá. 

Ezután döntse el, hogy hol szeretné megnyitni a videóhíváshoz szükséges felületet. Helyben, tehát a jelenlegi ablakban, vagy új ablakban.

Telefonok, illetve más kisebb kijelzővel rendelkező eszközök esetében a Szerzi híváshoz tartozó felülete automatikusan egy új ablakban fog megnyílni.

Jogosultságok engedélyezése

Bármelyik opciót is választja, mindkettő esetében szükség van arra, hogy bizonyos jogosultságokat engedélyezzen a böngészőben. A videóhívás megfelelő használatához engedélyt kell adnia a böngésző számára, hogy a szerzi.hu használhassa a kamerát és a mikrofont az eszközön. Kattintson az „Engedélyezés” gombra. 

Szerzi hívás

Videóhívás helyben?

A Szerzi videóhívás panelje az épp aktuális beszélgetésben fog megjelenni. A videóhívás paneljében a következő dolgokat láthatja:

A panel legtetején követheti a beszélgetés kezdete óta eltelt időt, a mellette lévő ikon segítségével pedig a teljesítménnyel összefüggő beállításokat végezhet el. Amennyiben balra húzzuk a csúszkát, úgy a teljesítményen tud javítani a minőség viszont romlani fog bizonyos mértékig. Amennyiben a minőségen kíván javítani, akkor pedig a teljesítményről mértékéről kell valamelyest lemondania. 

 

A panel alján különböző ikonokat pillanthat meg. Ezek különböző funkciókat tesznek lehetővé.

  • Az első ikonnal a mikrofont tudja elnémítani, vagy bekapcsolni.
  • A második ikonnal a kamerát kapcsolhatja ki és be.
  • A harmadik ikon segítségével az eszköz képernyőjét oszthatja meg a beszélgetőtársával.
  • A negyedik, pontozott ikonra kattintva további beállítások érhetők el. 
  • A piros telefonkagyló ikonra kattintva pedig befejezheti a hívást. 

Ismerkedjen meg jobban a további beállításokkal, kattintson a pontozott ikonra.

A „Résztvevők” menüpontban a beszélgetésben résztvevőket láthatja kilistázva.

A „Teljesítménybeállítások” menüpontban azokat a teljesítménnyel kapcsolatos beállításokat végezheti el, amit már korábban is láthatott.

A „Teljes képernyős megtekintés” esetén az eszköz képernyőjének teljes méretét ki fogja a videóhívás tölteni. A teljes képernyős nézetből az Esc billentyűvel tud a legegyszerűbben kilépni.

Lehetősége van továbbá arra is, hogy a beszélgetésről felvételt készítsen. Beállíthatja, hogy kizárólag csak a saját hangját és videófolyamatot mentse a rendszer. Ha nem így tesz, úgy jeleznie kell a beszélgetésben résztvevők számára, hogy a találkozót rögzíti. 

A zajcsökkentés funkció kiszűri a háttérzajokat, ezáltal még tisztábbá, érthetőbbé teszi a beszélgetést. 

A háttér beállítás funkciót kizárólag akkor éri el, hogyha kamerát is használ a beszélgetés során. Egyéb esetekben ez a funkció le van tiltva.

A beállítások menüpontban még részletesebb beállításokat végezhet el.

A „Hang” menüpontban beállíthatja a beszélgetéshez használt mikrofont, hangkimenetet. Akár teszthang lejátszására is van lehetőség, hogy megbizonyosodjon, minden megfelelően működik. A zajcsökkentést itt is lehetősége van be-, illetve kikapcsolni.

A „Videó” menüpontban megnézheti a videó előnézetét, hogyha van. Beállíthatja a használni kívánt kamerát. A videót tükrözheti, illetve azt is lehetősége van beállítani, hogy a képernyőmegosztás sebessége milyen legyen. Nem valószínű, hogy szüksége lenne ennek a beállításnak a módosítására. 

Az „Értesítések„-ben bekapcsolhatja, hogy mely eseményekhez szeretne hangjelzéses értesítést kapni. A chat üzenetek esetében értesítéseket is megjeleníthet. 

Amennyiben moderátor egy videóhívásban, különböző funkciók érhetők el számára, amivel testre szabhatja, hogy a videóhívás milyen feltételek mellett induljon el. 

A „Profil„-ban beállíthatja a beszélgetés során megjelenő nevét és e-mail címét.

A „Parancsikonok” menüpontban láthatja, hogy melyek azok a gyorsbillentyűk, amikkel különböző funkciókat kapcsolhat be-, illetve ki. 

A „Továbbiak” menüpontban beállíthatja a nyelvet, elrejtheti a saját képét, amennyiben szeretné. Bizonyos kísérleti funkciót is találhat itt, aminek használata azonban nem garantált. 

Videóhívás új ablakban?

Hogyha az új ablakban történő megnyitást választja, a videóhívás egy új lapon fog megnyílni. A chat felületre akkor fog tudni visszatérni, hogyha a hívás véget ért és a „Vissza a beszélgetéshez” gombra kattintott. A videóhívás felületének kezelése itt is teljesen megegyezik a korábbival.

Honnan tudhatja ha hívják?

Amikor egy beszélgetőpartnerünk hívást kezdeményez, azt a rendszer a következő módokon fogja jelezni:

  • Ha megnyitja az adott partnerrel való beszélgetését, akkor látni fogja, hogy a „Videóhívás” gombja megváltozott „Bejövő hívásokra”. Ez a gomb mozog is.
  • Ezenkívül pedig az értesítésekben megjelenik egy „Új videóhívás kezdődött!” jelzés is.  

Gyakran ismételt kérdések

Mennyien vehetnek részt egy-egy videóhívásban?

Bármennyien részt vehetnek az adott videóhívásban, nincs erre vonatkozó korlátozás.

Meddig tarthat egy videóhívás?

A videóhívás bármeddig tarthat, annak időtartama csupán a résztvevőktől függ.

Abban az esetben, ha hibával találkozom a funkcióval kapcsolatban, kinek jelezhetem?

Amennyiben hibát tapasztal, visszajelzést küldhet a „Visszajelzés” gombra kattintva.

CÍMKÉK:hívásSzerzi Appvideóhívás
Ossza Meg A Cikket
Facebook Hivatkozás másolása Nyomtatás
Előző Cikk Ütemező naptár használata Ügyvédként
Következő Cikk Nők a kertben: adásvételi szerződés, zártkert Adásvételi szerződés: zártkerti ingatlanok
FacebookTetszik
XKövetés
Legnépszerűbb írásaink
Diákmunka - megbízási szerződés
Megbízási szerződés
Diákmunka megbízási szerződéssel – egyszerűen
2025-05-11
Társasház - Közös képviselő
Társasházi jog
Közös képviselők regisztrációja: fontos tudnivalók egy helyen
2025-05-11
A megbízási szerződés felvetheti egy személy büntetőjogi felelősségét?
Kötelmi jogMegbízási szerződés
Megbízási szerződés: felmerülhet a büntetőjogi felelősség?
2025-05-05
Hibás termék - adásvételi szerződés
SzerződésekAdásvételi szerződés
Adásvételi szerződés – mit tehetek, ha rossz a termék?
2025-05-03
Kerti parti - öröklés - mozaikcsalád
Öröklési jog
Öröklés és mozaikcsalád: kinek, mi és hogyan jár?
2025-05-01

Talán még tetszene

file sending
Szerzi App

Fájlküldés egyszerűen a Szerziben

5 perc olvasási idő
Férfi kanapén, okostelefonon megnyitott szerzi applikációval
Szerzi App

A Szerzi applikációról

3 perc olvasási idő
Szerzi App

Hogyan állítsuk vissza egy dokumentum korábbi változatát?

4 perc olvasási idő
Szerzi App

Hogyan tegyük egyszerűbbé a bejelentkezést a Szerzibe?

3 perc olvasási idő
Szerzi hírek és blog
Szerzői jog @ 2024 Szerzi UG (haftungsbeschränkt)
A Szerzit az Enliven Systems Kft. üzemelteti (Szolgáltató)
A Szerzi szerzői jogi tulajdonosa a német bejegyzésű Szerzi UG (haftungsbeschränkt). A Szerzi rendszer/weboldal/honlap használatával Ön és a Szolgáltató elfogadja az Általános Szerződési Feltételekben és az Adatvédelmi és Adatbiztonsági Szabályzatban foglaltakat és magára kötelező érvényűnek tekinti.
Enliven Systems Korlátolt Felelősségű Társaság
Közösségi adószám – HU25962295
Cégjegyzékszám – 01-09-430941
Európai egyedi azonosító – HUOCCCSZ.01-09-430941
D&B D-U-N-S – 366670954
LEI azonosító – 9845004CD193AC4B6338
E-mail cím – hello@szerzi.hu

Fedezze fel a Szerzit

  • Regisztráció
  • Funkciók
  • Áraink
  • Ügyvédeknek

Rólunk

  • Szerziről
  • Ügyvédközvetítés
  • Vitarendezés
  • Blog
  • Impresszum

A Szerzi nem minősül jogi szolgáltatásnak vagy közvetített jogi szolgáltatásnak. A Szerzi nem tud felelősséget vállalni semmilyen a Szerzi szolgáltatásaiból fakadó kárért. Javasoljuk, hogy generálható dokumentumokkal kapcsolatban is keresse Szerzin a képzett és ellenőrzött Ügyvédeket jogi tanácsadás céljából.

Segítség

  • Adatvédelmi irányelvek
  • Segítség
  • Fizetési Tájékoztató
  • Visszatérítés
  • Gyakran Ismételt Kérdések
  • Általános Szerződési Feltételek

Szerzi a jogi platform

Jogi tanácsadásra van szüksége vagy intelligens dokumentumszerkesztőre?
Kipróbálom

A Szerzi nem minősül jogi szolgáltatásnak vagy közvetített jogi szolgáltatásnak. A Szerzi nem tud felelősséget vállalni semmilyen a Szerzi szolgáltatásaiból fakadó kárért. Javasoljuk, hogy generálható dokumentumokkal kapcsolatban is keresse Szerzin a képzett és ellenőrzött Ügyvédeket jogi tanácsadás céljából.

Köszöntjük újra!

Lépjen be a fiókjába!

Username or Email Address
Password

Elfelejtette a jelszavát?