Szerződéskezelés
Korunkban a dokumentum automatizálás rengeteg lehetőséget biztosít az egyszerűsített szerződéskezeléshez. Legyen szó egyéni, vagy csoportos szerződésekről, a digitalizáció előnye vitathatatlan. Sokak számára azonban ez továbbra is csak annyit jelent, hogy elkészítik a sablont, majd a „körlevél” funkciót használva továbbítják azt. A fentebbi linken található útmutató segít ennek a funkciónak az alkalmazásában, Microsoft Office rendszerben.
A körlevél funkció
A körlevél szerkesztő egy olyan szolgáltatás, melyet az Office csomagba építve minden felhasználó igénybe vehet. A célja, hogy egy sablon dokumentumban üresen hagyott részeket különböző adatokkal tudjunk feltölteni automatikusan, aszerint, hogy kinek akarjuk ezt elküldeni. Más szolgáltatáscsomagokkal is használható természetesen, bár kicsit bonyolultabb a szerkesztő elérése.
Körlevél Office csomagban
Ha körlevelet szerkesztésről van szó, akkor talán Office Csomagban a legegyszerűbb a felhasználó dolga. Szükségünk van először is egy sablon dokumentumra, amelyből hiányoznak a betölteni kívánt adatok. Ezekről az adatokról pedig szükségünk van egy adatbázisra, melyet elkészíthetünk például excelben. A szükséges dokumentumok előállításával csak akkor tudunk időt spóroltunk, ha eleve készen kapjuk az adatbázist, vagy ha biztosan többször is fel tudjuk majd használni.
Ezek után az Egyesítés E-mailben, vagy Körlevél funkciót kell megkeresnünk, és végigmennünk a hat lépéses folyamaton.
Körlevél Google csomagban
Ha Google Docs, vagy más egyéb Google alapú webes szolgáltatás használatával szeretnénk körlevelet küldeni, célszerű, hogy legyen a közelünkben informatikus. A google szolgáltatásai nagyon kedvezőek abból a szempontból, hogy felhő alapúak, ezért bármilyen bennük készített anyag rendelkezésünkre áll bármikor és bárhol, amíg van internet hozzáférésünk. Valamint a Google dokumentumok mellett szól az is, hogy nem szükséges újabb szoftvert telepítenünk a használatához.
Azonban a körlevél nem natívan, az eszköztárról elérhető funkció, ehhez a Google API szerkesztése szükséges. Emiatt mondhatjuk úgy is; nem felhasználóbarát. Egy átlag felhasználó egyszerűen nem rendelkezik az ehhez szükséges informatikai ismeretekkel.
Nem lehetne egyszerűbben?
De lehet! A Szerzi szerződésgenerátora lehetővé teszi, hogy a szerződéseket megossza más regisztrált felhasználókkal és ügyvédekkel, így a célpéldány eleve náluk is jelen van! Felhasználóközpontú, szerződéskezelő rendszerünk egy egyszerűen kezelhető grafikai felületen működik, mely átlátható és nyomon követhető. Ezen kívül a felhasználót nem érhetik rejtett kiadások, hiszen minden dokumentum készítése előtt tájékozódhat a pontos árakról, és fizetnie csak a dokumentum elkészülte után, a letöltéshez szükséges.
Beépített jogi Segítség
A bevitt adatok alapján a generátor létrehozza a teljes, koherens szövegezésű szerződést, így el sem tudja rontani! A Szerzi a kitöltés során:
- tájékoztatást ad, ami megkönnyíti a döntéseit a dokumentum kitöltés során.
- odafigyel az adatok lejáratára, minőségére és figyelmeztet, amennyiben hibásak vagy érvénytelenek az adatok.
- a generátor védi a szöveg koherenciáját, nem biztosít minden elemhez szerkesztési lehetőséget, így a dokumentum nem tud meghibásodni
- kollaboratívan szerkesztheti dokumentumait egy, az oldal által felajánlott, Ön által elfogadott Ügyvéddel együtt.
A Szerzi regisztrált felhasználói számára, egyelőre még ingyenesen lehetőséget biztosít egy tetszőleges dokumentum generálásának kipróbálására. A regisztráció első sorban a felhasználó védelmét szolgálja. Ez által tudjuk létrehozni privát fiókunkat melyben a szerkeszteni kívánt dokumentumokat eldönthetjük hogy szeretnénk-e megosztani valakivel, és ha igen akkor ki legyen az. Az adatok védelme érdekében természetesen a megosztás a felületen belül védetten, a többi felhasználóval lehetséges. Nem meglepő tehát, ha szerződéskötés céljából leendő partnerünk előszőr egy online regisztrációt kér tőlünk.