A Szerzi blog és hírek cookie-kat használ, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújtsuk az oldalon. További részletek az Adatvédelmi Irányelvekben.
Elfogadás
Szerzi hírek és blog
  • Írások
  • Jogi egypercesek
  • Szerzi jogi platform
    • Dokumentumok
    • Jogi tanácsadás
    • Áraink
    • Regisztráció
  • Segítség
    • Kapcsolatfelvétel
    • Fizetési tájékoztató
    • Adatvédelmi Irányelvek
    • Általános Szerződési Feltételek
Olvasás: Mit tegyünk, ha nem érkezett meg az előre kifizetett termék?
Megosztás
Online jogi tanácsadás
Szerzi hírek és blogSzerzi hírek és blog
Betűméret módosításaAa
  • Írások
  • Jogi egypercesek
  • Szerzi jogi platform
  • Segítség
Keresés
  • Írások
  • Jogi egypercesek
  • Szerzi jogi platform
    • Dokumentumok
    • Jogi tanácsadás
    • Áraink
    • Regisztráció
  • Segítség
    • Kapcsolatfelvétel
    • Fizetési tájékoztató
    • Adatvédelmi Irányelvek
    • Általános Szerződési Feltételek
Kövessen minket
Szerzői jog @ 2023 Szerzi UG (haftungsbeschränkt)
Szerzi hírek és blog > Jogi egyperces > Mit tegyünk, ha nem érkezett meg az előre kifizetett termék?
Jogi egyperces

Mit tegyünk, ha nem érkezett meg az előre kifizetett termék?

Dr. Pál Dóra
írta: Dr. Pál Dóra
Megjelenítve 2024-01-16
3 perc olvasási idő
A blogon található információk kizárólag tájékoztató jellegűek, nem minősülnek jogi tanácsadásnak. A szerzők mindent megtesznek a tartalmak pontosságáért, de nem vállalnak felelősséget azok teljességéért, naprakészségéért vagy helyességéért. Minden konkrét jogi kérdésben javasoljuk, hogy forduljon szakképzett ügyvédhez.
Megosztás

Az internetes webáruházak térnyerésével egyre több és több terméket vásárolunk, ehhez pedig legtöbb esetben futárszolgáltatást veszünk igénybe. Persze megtehetnénk, hogy besétálunk a boltba és magunk átvesszük, vagy egy kihelyezett doboz depót is kiválaszthatunk, hogy a munkából hazafelé majd az otthonunkhoz közeli átvételi pontról kényelmesen felvegyük a csomagot. A futárszolgálat azonban gyakran válik kedvező opcióvá, hiszen ez a legkényelmesebb megoldás.

Tartalom
  • Kézbesítési cím
  • Csomagkövetés
  • Feladva
  • Kézbesítve
  • Elveszett csomag
  • Konklúzió

Mi történik azonban abban az esetben, ha a kézbesítéssel kapcsolatos szokásos üzeneteket megkapjuk, de a csomagunk ellenben elveszett, ráadásul már kifizettük a termék vételárát?

Kézbesítési cím

Az első és legfontosabb ilyen helyzetben, hogy ellenőrizzük, helyes és pontos címet adtunk-e meg a kézbesítéshez. Előfordulhat, hogy egy szimpla billentyű elütés okozza a kellemetlenségeket és ebben az esetben megkímélhetjük magunkat a felesleges ügyfélszolgálati hívásoktól.

Jogi tanácsadás
Igényeljen Online jogi tanácsadást
Kipróbálom

Csomagkövetés

A futárszolgálatok mára már rendelkeznek csomagkövető szolgáltatással, amelynek köszönhetően a megrendelés egyedi azonosítójával bármikor ellenőrizni tudjuk, hogy merre jár a csomagunk. Ezeket a szolgáltatásokat különböző futárszolgálatok weboldalain lehet felkeresni.

Feladva

Amikor például megkapjuk a „feladva” üzenetet és nem érkezik meg a csomagunk a következő napokban, még nem jelenti azt, hogy elveszett volna, csupán az eladó átadta, pontosabban feladta a futárszolgálat részére kézbesítésre. Ilyenkor tehát érdemes először megbizonyosodni arról, hogy a kézbesítés milyen szakaszban van.

Kézbesítve

Probléma igazán abban az esetben merül fel, amikor megkapjuk a „kézbesítve” üzenetet és a csomag vagy termék nincsen a kézbesítési címen. Ilyenkor elsősorban a futárszolgálat ügyfélszolgálatát kell keresni pontos információk érdekében.

Jogi tanácsadás
Igényeljen Online jogi tanácsadást
Kipróbálom

Elveszett csomag

Amennyiben a csomagot a feladó a futárszolgálatnak átadta, a futárszolgálat pedig kézbesítésre átvette és utóbbi nem találja, abban az esetben hivatalos bejelentést kell intézni a szolgáltatóhoz. Ilyen esetben meg kell adni a szükséges törzsinformációkat, mint a csomagszámot, a csomag részletes leírását (pl.: mérete, súlya, tartalma) és persze a saját kontakt információkat, amin keresztül elérhetőek vagyunk. Amennyiben ez a lehetőség nem áll rendelkezésre, akkor panaszt vagy reklamációt intézhetünk a csomag felkutatása érdekében.

Konklúzió

A csomagküldés napjainkban egyre elterjedtebb módja a vásárlásnak. Mivel egyre nagyobb teher helyezkedik ezekre a szolgáltatókra, bárkivel előfordulhat, hogy elkavarodik a csomagja a rengeteg megrendelés között. Érdemes tehát a felsorolt pontok alapján megkísérelni a felkutatását.

Amennyiben problémája vagy kérdése merült volna fel, keresse bizalommal a Szerzi platformon regisztrált ügyvédeket, akikhez sok más jogterület mellett az e-kereskedelem körében felmerült problémáikkal is fordulhatnak online jogi tanácsadás keretében.

CÍMKÉK:egyperceselőre kifizetett termékjogi tanácsadásonline jogi tanácsadásügyvédek
Ossza Meg A Cikket
Facebook Hivatkozás másolása Nyomtatás
Előző Cikk kutya átfut a réten, pénzkölcsön Pénzkölcsön szerződés könnyen
Következő Cikk sün az avarban, adatvédelem Mi az adatvédelem jelentősége?
FacebookTetszik
XKövetés
Legnépszerűbb írásaink
Számlázási csalás: 5 dolog, ami segít elkerülni
Uncategorized
Számlázási csalás: 5 dolog, ami segít elkerülni
2025-09-09
nyaralás
Online jogi tanácsadás
Nyaralási problémák – nem megfelelő szállás
2025-08-28
Utazási szerződés és utasbiztosítás: tudnivalók egy helyen
Uncategorized
Utazási szerződés és utasbiztosítás: tudnivalók egy helyen
2025-08-25
Első lakás - otthon start ingatlan
Tulajdonjog
Összeegyeztethető az ingatlan közvetítői és az ügyvédi munka?
2025-08-24
Egyeztetés - polgári peres
Ügyvédek
Polgári peres és nemperes eljárások – jogi kategória magyarázata
2025-08-24

Talán még tetszene

macska kutya collage, társasházak
Társasházi jog

Társasházak: fogalma és előnyei

3 perc olvasási idő
nyúl kecskével, láthatás
Jogi kategóriák

Láthatás – mit érdemes tudni a kapcsolattartási jogról?

3 perc olvasási idő
golden retriever idős hölggyel, végrendelet
Végrendelet

Milyen formában születhet érvényes végrendelet?

4 perc olvasási idő
Online vásárlás -fogyasztóvédelem
Fogyasztóvédelem

A fogyasztóvédelem és fogyasztói jogok átfogó áttekintése

11 perc olvasási idő
Szerzi hírek és blog
Szerzői jog @ 2024 Szerzi UG (haftungsbeschränkt)
A Szerzit az Enliven Systems Kft. üzemelteti (Szolgáltató)
A Szerzi szerzői jogi tulajdonosa a német bejegyzésű Szerzi UG (haftungsbeschränkt). A Szerzi rendszer/weboldal/honlap használatával Ön és a Szolgáltató elfogadja az Általános Szerződési Feltételekben és az Adatvédelmi és Adatbiztonsági Szabályzatban foglaltakat és magára kötelező érvényűnek tekinti.
Enliven Systems Korlátolt Felelősségű Társaság
Közösségi adószám – HU25962295
Cégjegyzékszám – 01-09-430941
Európai egyedi azonosító – HUOCCCSZ.01-09-430941
D&B D-U-N-S – 366670954
LEI azonosító – 9845004CD193AC4B6338
E-mail cím – hello@szerzi.hu

Fedezze fel a Szerzit

  • Regisztráció
  • Funkciók
  • Áraink
  • Ügyvédeknek

Rólunk

  • Szerziről
  • Ügyvédközvetítés
  • Vitarendezés
  • Blog
  • Impresszum

A Szerzi nem minősül jogi szolgáltatásnak vagy közvetített jogi szolgáltatásnak. A Szerzi nem tud felelősséget vállalni semmilyen a Szerzi szolgáltatásaiból fakadó kárért. Javasoljuk, hogy generálható dokumentumokkal kapcsolatban is keresse Szerzin a képzett és ellenőrzött Ügyvédeket jogi tanácsadás céljából.

Segítség

  • Adatvédelmi irányelvek
  • Segítség
  • Fizetési Tájékoztató
  • Visszatérítés
  • Gyakran Ismételt Kérdések
  • Általános Szerződési Feltételek

Szerzi a jogi platform

Jogi tanácsadásra van szüksége vagy intelligens dokumentumszerkesztőre?
Kipróbálom

A Szerzi nem minősül jogi szolgáltatásnak vagy közvetített jogi szolgáltatásnak. A Szerzi nem tud felelősséget vállalni semmilyen a Szerzi szolgáltatásaiból fakadó kárért. Javasoljuk, hogy generálható dokumentumokkal kapcsolatban is keresse Szerzin a képzett és ellenőrzött Ügyvédeket jogi tanácsadás céljából.

Köszöntjük újra!

Lépjen be a fiókjába!

Username or Email Address
Password

Elfelejtette a jelszavát?