Ügyvédként fontos ismerni, hogy milyen lehetőségei vannak, amikor Ügyfeleket szeretne fogadni a Szerzi által biztosított felületen.
Az ütemező naptárak kiváló eszközök az idő hatékony kezelésére és a feladatok szervezésére. Használatukkal könnyedén áttekinthetővé válik a nap, hét vagy akár hónap, így elkerülhetők a fontos események elfelejtése.
Milyen teendői vannak az ütemezés beállítása előtt?
Mielőtt az ütemezés beállításainak részleteiről szót ejtenénk, meg kell adnia, hogy milyen jogi kategóriákban szeretne Ügyfélfogadást indítani.
Ezt a következőképpen teheti meg:
Kattintson a „Beállítások” menüpontra, majd válassza ki az „Ügyfélfogadás” menüpontot.

A menüpontra kattintva látni fogja az elérhető kategóriákat. Itt válassza ki azokat a kategóriákat, amikben segítséget tud nyújtani az Ügyfelek számára. Bármennyi kategóriát kiválaszthat a listából, nincsen korlátozás.
Miután elvégezte ezt a beállítást, kattintson az „Ütemezés” menüpontra, amit a bal oldalon talál.
Az itt látható felületen beállíthatja többféle módon, hogy mely napokon, mely időpontokban szeretne Ügyfeleket fogadni.
A lap tetején a „Hogyan használjam az Ütemező naptáramat?” szekcióban magáról a funkcióról olvashat további információkat, illetve annak működéséről.
Miután elolvasta az itt látható tudnivalókat, rákattinthat a „Rendben” gombra. Amennyiben így tesz, a következő alkalommal is meg fog jelenni ez a panel. Hogyha viszont a „Többet ne jelenjen meg” gombra kattint, a továbbiakban nem fogja látni ezt a szakaszt.
Hogyan fogadjunk Ügyfeleket?
Erre két lehetősége van. Használhatja az „Új ügyfélfogadás” gombot, valamint magát az oldal alsó részén megjelenő interaktív naptárat.
Először bemutatjuk az „Új ügyfélfogadás” gomb használatát. Kattintson rá.
A kattintást követően megjelenik egy felugró ablak az oldalon, ahol egyszerűen be tudja állítani azt az időpontot, amikor ügyfeleket szeretne fogadni. 2 héten belüli intervallumban választhatja ki az Ön számára megfelelő napot/napokat.
Állítsa be az esemény kezdetét. Adja meg a dátumot, majd az órát és a percet. Ezután pedig az esemény végét is állítsa be, ami viszont kizárólag az adott napra vonatkozó időpont lehet.
Ezután nincs más hátra, mint az „Új ügyfélfogadás hozzáadása” gombra rákattintani.
Az interaktív naptárban rögtön látni is fogja az imént rögzített eseményt.
Ezt az eseményt a ceruza ikonra kattintva egyszerűen tudja módosítani, amennyiben pedig meggondolná magát valamilyen okból, egyszerűen törölheti is az eseményt. Ehhez kattintson az X ikonra.
Másik lehetőség egy esemény rögzítésére, hogy magára az interaktív naptárra kattintva hozza létre az Ügyfélfogadást. Kattintson az adott nap oszlopának megfelelő cellájára és már létre is hozta magát az eseményt. Az Ügyfélfogadás alsó keretére kattintva növelheti az Ügyfélfogadás idejének hosszát.
Abban az esetben, ha közvetlenül az esemény alatti üres cellára kattint, akkor a két eseményt automatikusan összevonja a rendszer, egy eseményt készítve.
Gyakran intézett kérdések
Korábbi időpontot ki lehet jelölni az ütemező naptárban?
Nem. Korábbi időpont kijelölésére nincs lehetőség.
Létrehozhatok egy eseményt több napra vonatkozóan?
Egy eseménynek mindig az adott napon kell véget érnie, így erre nincs lehetőség. Egy új nap esetében új eseményt kell létrehoznia.
Hány napra előre tervezhetek?
A rendszer 14 napos időkeretben használható.
Hány Ügyfelet közvetíthet a Szerzi nekem az Ügyfélfogadás idejében?
Akár több Ügyfelet is, a körülményektől függően.
A közvetítésről kapok valamilyen értesítést?
Igen, a rendszer automatikus értesítést küld az e-mail címére és sms-t a telefonszámára.
Milyen kötelezettségem van a szolgáltatást használva?
Amennyiben a Szerzi Önnek Ügyfelet közvetít, 3 órán belül köteles a 20 perces jogi tanácsadás nyújtására.